Różnorodność katalogów witryn internetowych – reklama dla przedsiębiorców z UK
Jeśli chcemy zareklamować się w Internecie oraz skoncentrować się przede wszystkim na wrzucaniu prowadzonej przez nas oferty do katalogów korporacji, to mamy do wyboru różne ich typy. Katalogi firm w Internecie dzielą się na parę typów, lecz do najbardziej popularnego oraz spotykanego podziału należy podział na katalogi gratisowe oraz katalogi płatne – my rekomendujemy ANCHOR. Katalogi gratisowe to takie, które są całkowicie darmowe i co w największym stopniu ważne – łatwo jest się na nich założyć, łatwo je odnaleźć oraz łatwo jest dorzucić swoją firmę do konkretnej kategorii, jakkolwiek niestety mają one też minusy. Najogromniejszym minusem takich katalogów jest to, iż nie mają tak kolosalnej mocy jak katalogi płatne. Oznacza to, iż nie mają takiego ogromnego znaczenia. Jednak w przypadku katalogów płatnych jest nieco inaczej – katalogi w Internecie za które należy płacić mają większą moc, wpisy jakie są tam dodawane są sprawdzane przez tak nazywanych moderatorów i jeśli coś nie pasuje, są w stanie być nawet usunięcie czy też zwrócone do poprawki. Istotne, aby wpisy zawierały jednak w najwyższym stopniu istotne wiadomości. Blog.